پرش به محتوا

ربات سهم یاب بورس

یکی از دوستام یه اسکریپت ربات سهام یاب نیاز داشت که بتونه قیمت ها رو با یک بازه ی قیمتی مشخص وارد کنه و وقتی سهم به اون بازه رسید بهش آلارم بده. مثلا شما میگید سهم x رو وقتی به بازه ی فلان رسید بهم نوتیفیکیشن بده.
طبق گفته ی خودش این اسکریپت به این درد میخوره که شما تحلیل ها رو انجام میدی و میدونی که فلان سهم از فلان جا قراره برگرده ولی چون سهم ها زیادن حواست نیست و برمیگرده و صف میشه و نمیتونی بخریش.

برای این کار من یه اسکریپت ساده نوشتم که شما اسم سهم و لینک سایت tsetmc رو بهش میدی و اسکریپت در بازه ی زمانی چند ثانیه چک میکنه و در صورت نیاز بهتون آلارم میده. کاری که انجام شده طبق نیاز دوستم بوده و در صورت نیاز بیشتر برای شما توسعه داده میشه. در زیر صفحات موجود در این اسکریپت رو مشخص میکنید.

این ربات با فریمورک محبوب لاراول نوشته شده و بدون نیاز به خریداری هرگونه api از شرکت بورس کار میکنه. نصب و راه اندازی اسکریپت بصورت کامل انجام میشه و هیچ نیازی به دانش فنی خاصی در این زمینه نیست.

نحوه کار ربات سهم یاب

روند کار به این صورته که شما سهم رو وارد میکنید و لینک سهم رو که بهتون میگم از کجا بیارید بهش میدید. بعد یه قیمت مین و ماکس براش تعیین میکنید که بصورت یک بازه هست و وقتی سهم به اون بازه رسید شما آلارم دریافت میکنید.

اجرای و پیاده سازی الگوریتم های پیچیده برای پیدا کرده سهم از جمله اجرای فیلترهای مختلف هم قابل توسعه بوده و با تعریف هزینه ی جدا امکان اجرای اونها وجود داره.

هزینه ربات سهم یاب بورس

بصورت کلی هزینه اسکریپت + هزینه میزبانی یکساله ۱ میلیون تومان هست که قبل از نصب و فعالسازی پرداخت میشه. بعد از یک سال هزینه ی ناچیزی برای میزبانی که حدودا ۲۰۰ هزار تومان در سال هست از طرف شما پرداخت میشه. ربات روی آی پی اختصاصی برای شما بالا میاد که میتونید بصورت آنلاین بهش دسترسی داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش با ما تماس بگیرید.